Sunday, March 18, 2012

MELARIKAN DIRI vs MENGELAK

Jumpa Lelaki Gila seks korang nak wat apa
Korang nak MENGELAK ke? korang nak MELARIKAN DIRI?

Tak boleh terima bila ada orang cakap
'rilex la ain, aku tahu la nak Mengelak kalau dia nak buat pape, tak leh la ain nak tolak, dia hensem'
ko dah tahu dia SETANNNN
ko nak pergi lagi serah diri
memang kalau ko kena ROGOL
aku nak ucap TAHNIAH
BOLEH???

Tak tahu la, aku yang terlalu kolot atau engkau yang terlalu moden
sebab kalau aku

Aku akan MELARIKAN DIRI
tak payah jumpa, tak payah keluar
kalo setakat hensem boleh bawak masuk syurga ke?
yea, aku bukan budak baik
aku tak pakai tudung labuh atau baju lengan panjang
aku jugak bersosial dan kawan baik aku ialah lelaki
aku pernah bergurau lucah dengan kawan-kawan
aku bermulut lancang

TAPI
Manusia itu dikurniakan akal fikiran kan..
kalu lebih tua dari aku
kau boleh berfikir

Kau ada hak nak tentukan hidup kau
Berfikirlah
Aku bukan nak menyibuk
tapi aku rasa bertanggungjawab untuk menyelamatkan kau
Tapi
Hak kau untuk mendengar dan mengabaikan

SEMOGA KAU SENTIASA DILINDUNGI


No comments:

Post a Comment