Wednesday, September 22, 2010

MASIH LAGI SYAWAL

Salam  SYAWAL

Masih terasa kemeriahan syawal walau dah blik kampus, memenuhi undangan majlis hari raya sana sini..makan dan makan..berat badan akan bertambah berat..lagipun selama nie saya tak ringan mana…hahahahha

Raya hari tue saya sibuk sangat.. sehingga tak sempat mengupdate blog...jeles rasanya bila org lain berduyun-duyun upload gambar dlm facebook…saya tangkap gambar pun tak sempat..hari nak hujan jadi kami terkejar-kejar ke kubur..kata ibu ke kubur lagi penting dri tangkap gambar..kata-kata beliau memang betul..jadi mengalah lah(baiknya anak perm BASHARIAH..hehehehe).Terima Kasih yang berjuta-juta untuk mereka yang berbesar hati memberikan saya duit raya…jumlahnya tak adala banyak sangat tapi klu setakat nak ke Amesterdam 2 x ada masalah lah..hahahahhaha

Bila pulang ke kampus macam biasalah..asignment dan assignment….report dan report… saya sangat tensen mahu menulis report nie…macam mana saya nak cukupkan 100 jam bersama klien…rasa nak muntah bila mendengarnya…harap TUHAN permudahkan segalanya…AMIN…mujur ada YAYANG saya yang selalu tolong saya..sya syang kamu bnyak semutlah YAYANG..hahahhaha

Sabtu nie edu kauns kohort perdana 2 akan beraya ke rumah pensyarah-pensyarah…hurm tak sabarnya..melawa itu wajib..hahahahha…nanti kita snap gmbr bnyk-bnyk yea kawan-kawan..

No comments:

Post a Comment