Wednesday, September 29, 2010

Kisah Raya Saya Di UUM


Sebelum bertolak..i laga-laga pipi tue dgn alang (mklumla dlam hati ada cinta)..tangan aku pgang selipar..hahahahha


aku bertudung oren..apa ABG ckap 2 yea...lupa LAH....ida semangat ayam senyum, ida yg pkai tudung kelabu tue, waktu ni kaki dia x seliuh lagi..sekarang kaki dia dah seliuh...sian dia



Destinasi pertama rumah ABG NIZAM eh silap EN.HANIZAM..hehehhe (maaf en.nizam..gurau) Bersama BONDA En.Hanizam...mak cik, pilih2 mna satu berkenan di hati...untung-untung jadi menantu..kui9


Hahaha nah kome..apa nak kabokan pada mak bapak deme ni wei..tgh2 alam deme melekat...kui9..lawak diaorg nie...(aku msih lagi gelak)



Rumah ENCI MAT...Terima Kasih En. Mat atas tunjuk ajar.



Aku dengan anak kak lang..muka dia sama dengan kak lang..saling x tumpah..'hai bby, ini ain' hahahaha



Sebakul Buah-buahan di rumah MOHD PESONA....Terima Kasih atas Jemputan ke
Taman Sayang....

Align Center
Bersama Tuan Rumah..kamu lepaking di sini agak lama..bergosip-gosip pasal ART THERAPHY













p/s: tadi bru pas pg jamuan HEP, esok akan ke rumah PAK ABU dan En.SHAHIR nnt sya uplad lagi...thun ni bnyak betul OPEN HOUSE...

No comments:

Post a Comment