Monday, March 22, 2010

KISAH DIA & KAMU

Salam….semalam hati aku pecah lagi….tapi kali ni sisa-sisa kekuatan sangat kuat…air mata pun tak menitis..Tahniah ain, kamu sudah kuat…aku pun pelik dari mana datangnya kekuatan sebegitu rupa…bila kita asyik ditipu perkara yang sama hati ini sudah kebal..AKU REDHA.. aku dah jangka pun benda nie akan jadi…bagi aku 2’2 salah…arhhhh persetankan nk canang salah orang…hentikan HELAH BELA DIRI tue…salah aku sendiri..

Mulanya rasa macam nk GILA….jgn jdi bodoh nk GILA sebab Lelaki yang belum tentu boleh bawa kita menuju syurga(aku kalau berkata-kata memang dasat)…ingat kamu masih ada PENCIPTA…ini takdir aku, aku kena terima…tuhan uji hambanya yang mampu…ingat tu AIN…aku masih ada IBU, aku masih ada ADIK-ADIK aku, aku masih ada KERJAYA,aku bakal CIKGU, & aku masih ada KAWAN-KAWAN…aku masih ada semuanya..aku mungkin hilang separuh jiwa(macam lagu anang) tapi aku masih ada jiwa yang selamanya dengan aku..jiwa yang tak pernah mengkhianati aku...kata ibu “dah kak yong, biar dia dengan perm tue…jangan kacau dia, kita semua lupakan dia mulai hari ini”…KITA SEMUA…semua orang tak akan ingat dia sangat kecuali aku nie…

Macam mana yea nak aku lupakan lelaki yang 4 tahun sebelum ini aku ingat hari-hari…susahnya nak lakukan benda tue…banyak benda aku terkilan menjadikan aku sangat kuat…tapi aku wanita biasa(lagu kris dayanti nie)…

berkawan la dengan saya, Jangan buang saya dalam hidup awak!!

kadang-kadang aku rasa lelaki ni gila apa...ckap macam x berfikir...hurm...tak perlu nk bina kebahagiaan atas penderitaan orang lain...awak kejar la bahagia awk...

Malam tadi macam-macam aku pikir…perm tue KAYA, dia ada segalanya…kalau aku pun, aku pergi ke perm tu…huhuhu…bukan wang yang jadi ukuran katanya…hohoho…memang wang bukan segalanya…tapi segalanya memerlukan wang…dia baik, dia faham awak...saya ni jahat la…x faham awak…herm mmg saya bukan perm yang sangat baik…tpi memiliki awak adalah perkara terbaik dalam hidup saya, saya tak pernah menyesal pun…saya REDHA…ini TAKDIR saya..Cuma entahla sya juga bisa rasa sedih… awak cerita dia macam sangat sempurna…CANTIKBAIKKURUS…memahami awak… apa yang diceritakan semua baik-baik…kadang-kadang macam rasa sya ni jahat sangat je layan awak, tak pernah ke saya lakukan kebaikan utk wawl..…orang tak tahu cerita sebenar akan rasa saya kejam…tapi kalau orang tahu cerita sebenar orang akan tahu sape yang lebih DITINDAS..awak pun tahukan sape yang lebih teraniaya…hahha…ain, bla ko nk kurus…wakkakakka…ko tembam pun comel la ain(ayat nak sedapkan hati sendiri hahahhahah)…dah la awak jangan mintak maaf, jangan rasa bersalah…Cuma satu benda yang saya perasan awak dan dia suka sangat mintak maaf…maaf tue dah macam mainan bagi awak ber’2 …tak ada sape yang salah…curang, itu ayat yang paling sesuai....saya tahu awak dan dia akan baca blog saya…hanya dengan blog ini awak tahu perkembangan diri saya(perasan ko ni ain)…tak apalah at least saya ada pembaca…blog ni coretn peribadi saya…jadi hak saya nak tulis apa yang saya suka…

Rasa tenang sedikit…aaaaaaaa….i need my ibu…

Awak, satu je pinta saya…izinkan saya jumpa awak sekali je…ada benda saya nak bagi kat awak..saya tak nak simpan benda yag bukan milik saya..datangla jumpa saya..awak boleh bawak dia…=)

Haish…ain dah single dengan rasminya…aku kena cari blik skandal-skandal yang lama dulu ni..hahhaha…agar hidup ini terisi dan berwarna-warni…(ko sedih ke tak ni ain sebenarnya)..sedih la jah oiii…tapi nak wat macam mana tak akan nak menangis & menitik air mata 24 jam…aje yang gila…hahaha…main-main ko AIN..main-main..…

To hazrena hashim and yahya mat(gila berani mati, mention nama)

Saya tak pernah salahkan awak berdua, korang memang dah berjodoh, tak apalah…jangan rasa bersalah yea... nanti kahwin ajak tau..ain bagi hadiah besar punya…

KITA BUAT ORANG, ORANG AKAN BUAT KITA...JANGAN ANIAYA ORANG LAIN...

AIN..baik ko stop menulis sebelum ko lagi merepek DAN ada pihak yang saman kau…BERHENTI...ingat hidup ini ada pembalasan....

No comments:

Post a Comment