Tuesday, March 30, 2010

29.3.2010

Babak 1

Nita: pergi makan yong

Aku: tak Nak

Nita: pergila makan…dah la tue

Kak lang: Biar, kalau dia sakit jangan tengok dia kat hospital

Aku: jangan cakap lagi, nanti aku nangis

(hati aku dup…dap…dup…dap…tahan ain jangan nangis..)

Babak 2

Cik mie: Bf ko mana

Aku: tak ada

Cik mie: putus dah

Aku: a’ah

Cik mie: kenapa?

Aku: dia cari perm pandai melukis macam dia, saya x pandai melukis!

Cik mie: apa lagi blah la

Aku: blah da la cikmi

Cik mie: cari bf baru..

Aku: cik mie ada BF? (bashir gelak soalan aku)..eh2…ada calon tak..=)

Cik mie : hahahhahah..cari lain jer

(hati mati)

Babak 3

Aku: masin mulut cik mi

Nita:kenape??

Aku: dia pernah kata aku akan putus

Shah: dah la ain, kat 'U' ni,bkan boleh percaya…ramai lagi orang..yang penting ada rupa sikit, ada ilmu..jodoh akan datang nanti

(tersenyum sorang-sorang..aku pun harap macam tue)

No comments:

Post a Comment