Monday, February 22, 2010

MaCaM-MaCaM JadI

Minggu ni NAZIRATUL AIN sangat sibuk...dgn asement yg bertimbun...dgn prog yang agak kelam kabut...dengan konflik dalam kelas....dgn org yang asyik salahkan aku...dgn dgn org ajak aku khawin(sambil senyum aku taip nie)...AAAAAAAAAAAAAAAA

Benci keadaan sekarang...x ada masa langsung untuk diri sendiri...bercakap dengan roomate pun hanya benda yang penting...basuh kain tengah malam..

Tapi satu masalah dah selesai...aku dgn KAK LANG tahu kmi x salah...mmg kmi sangat suka bermain tpi apa yang diwar-warkan itu ciptaan semata-mata...jahat...org yang kata aku dan KAK LANG salah..tpi muhasabah diri balik...mungkin bnd tue dri sudut pandangan diaorang kan..bukan mudah kta nk puaskan hati sume orang...dan x semua orang bleh puaskan hati kita...apa yang penting aku selesa dengan apa yang aku buat...asal aku banyak sangat main kt kelas sekarang????...ada sape2 nk jawab...haisshhh...aku kna berubah sikit...JANGAN OVER AIN...buat rilex sudah lpas nie...

Aku nak mintak maaf sgt2 kat islakh n farah cos x bg komitmen selama nie...apa pun aku janji aku akan tolong yang sedaya mampu...jujur...aku rasa nak tarik diri...tapi aku pikir persahabatan kita...SORRY sangat-sangat...aku menyesal...tpi ntahla mmg banyak jer masalah aku nak g meeting 2 dulu(aku cakap betoi nie).....prog kita ni sangat besar...takut gak aku tgknya...harap sumenya berjalan lancar

R***L ajak aku khawin...KHAWIN YEA...bukan tunang...hahhaa...sory yea awak...jauh lagi perjalanan saya...awak akan bhagia dgn pilihan mak awak...saya doa awak bahagia selalu(lagu pelamin anganku musnah sedang didendangkan dri PAH(nama lattop aku))...lagipun ada orang yang saya tunggu(kau tetap dalam anganku)...ain ko merepek dah nie hahhaha =)

<<<GUD NITE AIN>>> (-_-)


No comments:

Post a Comment