Tuesday, February 23, 2010

JaNgaN UsIK AIEN

MOOD aku x baik hari nie...jadi jgn nak usik aku sesuka ati...ada jugak yang makan tapak kaki aku sat lagi.. huh...aku x kisah la stakat nk sruh aku wat keje...tapi jangan nak kata aku keje tido...SUMPAH aku rasa nak mencarut(ati aku dah mencarut dengan lajunya)..kalau kamu kata kmu sibuk...aku rasa aku lagi sibuk...sibuk bukan alasan la...sakitnya ati aku.. dlu waktu sekolah...klu sakit ati macam nie...aku dah g serang budak tue...MACAM HEBAT... selamat sekarang dah belaja kaunseling...huhuh...tahu mcm mna nal kawal diri dari panas baran...ARHHHHHH..tapi aku masih sakit hati...

SABAR ain...FIKIR POSITIF...RASIONAL kan diri kamu...bukan senang orang nak faham diri kita...aku pun tak minta kamu faham aku..tapi jangan nak kata orang tido kalau kau tak tahu apa dia buat...asal aku marah lagi nie...NAZIRATUL AIN...SUDAH LA...SENYUM..=)




No comments:

Post a Comment