Wednesday, May 16, 2012

JABATAN PELAJARAN NEGERI W. PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR









ALHAMDULILLAH....WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR

Syukur, doa saya setiap malam tuhan dengar dan makbulkan. Teringat lagi waktu semua orang sedang bergembira cek tmpt posting..Saya diulit mimpi indah..Akhirnya shah coll dan saya dengar, Ain ko dapat KL....huhuhuhu terus menjerit dalam rumah....tgk hp kwan2 da msg dan coll....saya yang terakhir rupanya hahahahah 

Bersyukurnya saya dapat di sana, saya nak merantau ditempat orang...Memang saya berdoa saya tidak posting diperak....Anak perempuan tunggal yang degil dan kak yong yang garang itulah saya, saya akan bergaduh dengan ibu kalau duduk dekat....biasalah orag tua, kadang ada yang kita buat tak kena dimata kita, egitu juga sebaliknya...kata orang duduk jauh bau bunga, duduk dekat bau taik...saya sokong pepatah tue

Kuala Lumpur...macam-macam saya fikir, bolehkah saya hdup disana, saya nak duduk dengan sapa..pergi sekolah naik apa, haih tapi bak kata ibu,  kita akan selesaikan sama-sama.IBU adalah orang yang paling teruja. Bayangkan ibu yang mengutip baju-baju saya untuk dibasuh dan dikemas di dalam beg..OH, saya rasa tak sepatutnya ibu yang kemas beg saya sebab saya sudah berumur 25 tahun. Tengok ibu basuh baju, dan lipat elok2 masuk dalam beg buat saya tersentuh...ibu juga yang menjahit kancing-kancing dan butang-butang yang tercabut. Saya rasa nak nangis nie huhuhuhuh SAYA MEMPUNYAI SEORANG IBU YANG HEBAT...Semoga ibu saya dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...mungkin ibu teruja apabila anak sulung mahu bekerja....rasa baru semalam ibu hantar saya ke UUM

Tinggal beberapa hari lagi saya berada dirumah...Lepas tu saya akan menghadapi dunia sebenar...semoga lancar semuanya....DOAKAN SAYA









No comments:

Post a Comment