Tuesday, August 3, 2010

DEMAM II

Alhamdulilah..hari ketiga aku dah semakin sihat...syukur pada tuhan....hari nie aku mengedik pergi ikut kawan2 aku tempah mkan dan tempah bus..yang seronoknya kan...abg telah buat aku jatuh cinta padanya(hahhahahaha)...tapi x adala rasa macam nak khawin dengan dia...

abg sangat romantik....bukak dan tutup pintu kereta untuk aku...perkara yang simple..tapi cukup buat aku tersentuh....padan la akak pun leh cair dengan abg hehehehhehehe.....oit...boyfren aku tak tentu lagi nak wat macam tue tau.....

Pada kamu semua yang bertanya khabar..memesan makan ubat....TERIMA KASIH.....Hanya TUHAN je mampu balas budi kalian semua.....

Ramai gila budak kos aku demam...demam srtess agaknya...harap sangat prog nie berjaya dan usaha kami berbaloi-baloi....










alang:ain mkan ubat
aku: yea la....(hentak2 kaki)





No comments:

Post a Comment