Sunday, July 11, 2010

SEM 7

SALAM PERPADUAN...SALAM 1 MALAYSIA..........

Hari kedua aku di hutan sintok...wah ain dah sem 7....bilik baru....roomate baru....roomate saya dari palembang...hehehhe...Rossa Juwita.....sedap nmanya secantik orangnya...harap saya boleh sesuaikan diri dengan dia....RINDU dekat SALWANI...awal sem...mcam biasa lah kelas dan kelas..sape lecture yg mengajar menjadi persoalan...hahaah...sem 7 nie aku ngan shah bukan main semangat ayam...dah ar dtg awal...g kelas... belum apa2 lagi meeting dah menunggu..program dah bersusun...bnyak gak la prog kami.....15 & 16 GBS dan Shah akan ke Chalet Ayu Yan....hujun bulang julai dan awal bulan ogos ada prog ART THERPY...prog yang sangat besar melibatkan kaunselor dari luar sebagai peserta dan ABG saya sebagai PEMBENTANG....harap sangat keje2 pentadbiran boleh dibuat tanpa stress yang melampau..maklumla aku pun ada angin yang x di duga....

Sekarang nie SME BANK dah ada lelaki(anak ikan mak oiii)....lelaki pun muda sgt la...junior semuanya..=).....dalam bus pun dah ada lelaki..rasa pelik bila ada lelaki nie...mknanya kami x leh la berbogel dari blok ke blok...(x pkai tudung dn agak seksi la bkan bogel terus...hahahaha)...tadi dalam bus cantik dudk dengan junior lelaki cina:

Lelaki itu :kelas kat mana ?(sambil pgang jdual)
Cantik: BFPSM..awk punya kelas kat mana?
Lelaki itu : LAB 3
Cntik : dekat BFTM kan.
Lelaki itu : yea...awk tahu kelas awak kat mana?
Cantik : saya sem 7
Lelaki itu : owh..ingat baru masuk


pewh....aku senyum kembang kempis kot..selamat bukan melayu klu melayu mak dah bagi no phone nokkk...hahahahah...susah la orang muka comel nie..semalam pun ada junior yang berlegar2 di BFPSM cari kelas..bila aku nak wat pahala la kan tnya diaorng...diaorang leh wat muka x caye aku sem 7...ceh...payah la COMEL sangat nie....



harap semuanya berjalan dengan lancar!!!!!


No comments:

Post a Comment