Sunday, June 27, 2010

PERKAHWINAN AIN

TARIKH : 26/06/2010
TEMPAT : TAMAN CAHAYA, KG. GAJAH
PERKAHWINAN: AIN DAN FAISAL(dulu aku suka tiru keje sek ain ni...ain meniru ain..ok la 2 kan...hahahh)

Wah banting dia..meriah...bina x ada????

Ni la pengantinnya...cantik kan...nanti saya tunang saya nak warna PINK SLOW(En.Sayang a.k.a. bakal tunang saya, ambil perhatian...sape dia??? aku pun x tahu.)

Bilik dia cantik gila...serius....SIMPLE BUT SWEET...(ziera kenapa pejam mata...yg pejam mata 2...nak khawin tahun depan..)

Anen sedih 2..hahahahha..selamat PIJA datang...kalau x aku kna jadi pengapit dia...huhuhuh


Yeah...anen main mata ngan aku lak...control anen cover...hahahha..mentang2 aku dah CANTIK MANIS sekarang...dulu x pandang pun aku....(aku saje merepek sila jgn percaya)






...KEPADA NOR AIN DAN PASANGAN..SEMOGA BAHAGIA DUNIA AKHIRAT...

No comments:

Post a Comment